Customer Service Specialist - 2x v týdnu home office
Společnost, která se blíže specializuje na výrobu protipožární techniky a své výrobky distribuuje do celého světa, hledá nového kolegu / kolegyni do svého týmu zákaznického servisu!
Náplň práce:
- vyřizování zákaznických objednávek, požadavků a dotazů
- spolupráce s dalšími odděleními (například oddělení logistiky)
- denní komunikace se zahraničními klienty (písemná i mluvená)
- sledování skladových toků
- práce v systému SAP
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu nebo dopravě VÝHODOU!
- komunikativní AJ nebo NJ (minimálně B2), uvítáme znalost i dalších jazyků
- přátelskou, komunikativní spolehlivou osobnost
Nabízíme:
- možnost využití home office
- zázemí nadnárodní společnosti
- finanční ohodnocení zhruba 45 000 CZK
- flexibilní pracovní dobu
- možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy. ...)
- 5 týdnů dovolené, mobilní telefon, závodní stravování, ...
- penzijní připojištění, cafeteria systém
Zažádejte o tuto pozici: